על הקשר בין נשימה, נוכחות ואסטתיקה

השבוע כמעט בכל השיעורים בסטודיו עסקנו בשלב ראשוני מאד בהתפתחות – שלב הנשימה.  כל שנה אי אפשר לדלג על השלב הזה. הוא חיוני להמשך ההתפתחות. ניתן לדבר על הרבה דברים בהקשר של נשימה. אותי עניינה השבוע העובדה שהנשימה שלנו היא המקור ליכולת שלנו להיות אמפתיים. הנשימה היא מנגנון פיזיולוגי אוטומטי אבל גם כזה שאנו יכולות […]

הצטרפו לעדכונים

מוזמנים ומוזמנות להרשם לקבלת עדכונים על הפעילות